Måndag

Halloo !

Idag gick jag en snabbis på Frölunda Torg. Ville köpa ett nagellack men hittade ingen färg som jag ville ha. Jag köpte istället en dipliner. Första gången jag köper en sån haha, har aldrig använt det tidigare så jag tänkte jag skulle prova på det :) Sen åkte jag hem. Var tvungen att diska en fet stor disk, hur jobbigt som helst. Julia ringde när jag diskade och sa att hon var påväg hem till mig. När hon kom visade hon mig sin mage. Hon hade piercat sig i naveln ! Jätte fint var det :) Det hade gjort ont att ta det och hon hade fortfarande ont nu så jag tyckte lite synd om henne. Disken tog typ en timme..bara för att jag inte har en diskmaskin.. :P Vid halv åtta gick vi ut och spela lite basket. Det var lite kyligt ute men det gick bra ändå. Det var ändå skönt att komma ut. Vid åtta sa vi hejdå till varandra och jag gick hem och åt varma mackor - mums ! Ska ha omprov imorgon i Ljudteknik. Förra gången vi hade det ( som var förra året ) så visste jag inte om att vi skulle ha provet, eller ingen visste om det så jag kunde inte plugga på något så det var därför jag failaaa men jag ska göra bättre ifrån mig imorgon :) Nationella prov imorgon, kommer inte klara det, I just now that ! Men jag ska göra mitt bästa, but wish me good luck ! :D Nu ska jag borsta tänderna, måste lägga mig någorlunda tidigt idag. Börjar 8.30 imorgon bara för att vi ska ha nationella ! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0