Måndag

Hej !

Nu har jag strykit i över två timmar, mina ben är helt slut ! Fatta att jag har stått upp i två timmar. Puuhh ! ( är lite stolt ;P )

Igår cyklade jag hem till Maja och Lotta för att hämta glasögon, stora glasögon som jag ska ha till pjäsen som är imorgon. Jag spelar mormor så jag tänkte att de skulle passa bra med det :) Jag hade varit hos mormor innan jag cyklade ner till dem och jag tog mammas nyckel för att först gå hem och hämta cykelnyklar och så. Mamma och Melinda hade ingen extra nyckel så de sa att jag skulle lämna dörren olåst. Visst tänkte jag och cyklade ner till dem men efter att jag varit där i kanske 20 minuter kommer jag på att jag låst dörren. Såå jag slänger mig på cykeln och cyklar som en dåre hem så att mamma och Melinda ska kunna komma in hahaha :P  Jag är såå smart ;P Men det löste sig. 

Idag repade alla sina pjäser rakt igenom för varandra, det var jättekul och vi skrattade som faan åt varandra haha ! Imorgon gäller det, då ska vi ha uppspel för föräldrar och kompisar och jaa alla som vill komma och kolla helt enkelt. Det ska bli kul :D Kommer ha med mig kameran imorgon och tänkte ta lite bilder på everybody, så får ni se hur jag såg ut också ;P

Nej nu ska jag fixa varma mackor till mig, mums. Hare gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0