Mors dag

Heej !

Igår var jag ju hemma hos Maja och Lotta. Vi kollade på film - Förtrollad som vi fick cykla och hämta hemma hos mig. Det var helt underbart att cykla, det var jätte varmt ute och det var härligt när håret blåste i vinden :D
Sen kollade vi på Eurovision Song Contest och jag blev fan förvånad att inte Sverige fick högre poäng, vi fick ju bara 1:or och 2:or typ. Såå jävla dåligt !!  Jag tror inte att någon förväntade sig det, men nu blev det som det blev så nästa år måste vi kvala in igen..tråkigt.

Vi la oss väl vid ett på natten och jag kunde inte alls sova bra. Jag vaknade varje halvtimme typ och det var jätte jobbigt så jag gick hem ganska tidigt. Åt frukost hemma och hjälpte mamma med tvätten. Mitt huvud känns lite konstigt nu, det beror nog på att jag inte sovit så bra :(  Men jag ska ändå till Frölunda Torg med mamma och så ska jag köpa blommor till henne. Det är ju mors dag idag :) Såå glöm inte bort nu att vara extra snäll mot era mammor :D hihi  Pusss


Mamma jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0