Ohh

Hej !

Har suttit hela dagen med bokrecensionen medan jag kollat på Gossip Girl. De har visat alla åtta avsnitt nu. Den är ju såå bra. På tisdag kommer nya, I can't wait ! Har jätte mycket kvar att skriva på bokrecensionen. Just nu skriver jag allting på svenska för att sedan översätta det på engelska och jag ska ha med såå himla mycket ! Åhh är så himla trött på att bara sitta här och skriva. Jag har inte varit ute idag och jag sitter fortfarande i pyjamas. Tiden går såå fort ! Imorgon är det skola, vill inte gå ! Kan jag inte få en ledig dag till, I need it, more than ever.. Jag vill bara ge upp but I have to be strong ! Jag klarar det om jag vill, och jag vill verkligen få bra på denna grej. Det är ju det sista vi gör i engelska så jag ska bita ihop.

Nej nu ska jag tillbaka till pluggandet, Hurra ! Kram

Kommentarer
Postat av: mimmi

usch, det lät jobbigt ;S

2008-05-18 @ 18:50:55
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0