Onödig skoldag

Halloo !

Har kommit hem nu från Lottas konsert :)

Skulle inte gått till skolan idag.. Aktivdagen var inte så kul. Det enda som var roligt var när vi fick kolla på våran schlager konsert :) När vi hade kollat färdigt på schlagern hade vi värsta håltimmen på typ tre timmar så jag, Claudia och Jakob åkte in till stan för att möta Maja istället. Sen gick jag, Maja och Claudia runt lite i stan. Det har kommit så mycket nya snygga kläder nu som jag vill ha, speciellt en vit t-shirt med tryck där de står I love sunset. Hade inga pengar med mig så jag ska köpa den imorgon :)

Vi åkte sedan hem till Maja och lagade mat. Sen satte vi oss och kollade på två Desperate Housewifes avsnitt, mys var det  =) Ella kom lite senare, hon skulle också med och kolla på konserten. Vi åkte vid sex och kom dit vid halv sju sen började konserten klockan sju. Konserten var bra :D Vi stannade kvar där till åtta sedan åkte vi hem. Top Model är på tv nu. Mammi sa precis att hon köpt revbenspjäll till mig så jag ska ta och äta det nu, är hungrig :) Puss

Dagens outfit:



image131

♣ Tunika från Hope ( tror de heter så )
♣ Kofta från Cubus
♣ Halsband från Indiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0