Onsdag

Hej, hoppas alla mår bra :)

Ledig idag från skolan :D fast jag var tvungen att gå upp ganska tidigt idag ändå. Jag skulle på informationsmöte vid klockan 10, ni vet jag har ju fått sommarjobb. Skickade in en blankett om feriejobb och så fick jag det ! Mötet var vid Svingeln så när jag kom dit fick jag en lapp men lite informacion och så sa dem att jag skulle följa pilarna tills jag kom till ett rum så jag gjorde det. I rummet satt en massa andra och alla var tysta. Det var verkligen helt knäpptyst haha. Jag tyckte det var lite kul. Alla såg jätte ledsna och sura ut hihi, undra hur jag såg ut? :P Jag ville säga något och liksom lätta upp stämningen men jag gjorde aldrig det haha. Mötet var en halvtimme, sen åkte jag hem. Anna ska komma hit lite senare, hon ska sova över :) Muchoo fun !

Hade konsert - pjäsgrej igår. Det var jättekul. Men först efter att kören slutat så åkte jag och Anna hem till mig. Vi bakade muffinsar och den första satsen blev helt misslyckad ! Muffinsarna var helt tomma inuti och chokladen som vi lagt ovanpå muffinsarna som skulle smälta åkte rätt ner och bildade ett hål som såg jätteroligt ut. Jag och Anna skrattade som faan , HAHA ! Sen gjorde vi en till sats och dem blev faktiskt lyckade, lite brända blev dem men betydligt bättre än dem första :) Sen fixade vi käk - pasta och bacon och efter det gjorde vi oss iordning och åkte sedan till Angered. Vi kom dit lite efter fem och då hade redan många kommit. Jag bytte om och Josefin gjorde rynkor på mig, skulle ju vara mormor och dem brukar ju ha lite rynkor  ;P och jag såg inte riktigt klok ut. Det kändes lite konstigt att se sig i spegeln men det var faktiskt ganska kul och gå runt så hihi ! Uppspelet gick bra, vi hade jättekul :D

Här kommer lite bilder från igår:


Muffinsarna haha:


image150


 




Jag bjuder på denna, mormor ;P  


image153


Anna och Claudia: Fjååårtissaaar  ;)


image155




Åsa är mycket vacker :), drottning :


image156


Nu ska jag dra , hare gött

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahaha, snygga ni är!

2008-06-20 @ 00:28:49
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0