Onsdag

Hej ! Hur mår ni? Här är det bara bra :D

Det är såå jävla vaarmt ute ! Seriöst ! Puhh, man kan ju typ inte vara ute haha men det är härligt att det är såå fint väder :) Hade matte nationella idag, det gick inte så bra.. glömde nästan av att vi skulle ha det idag. Kom på det klockan halv fyra på natten :P Efter matte nationella var jag heelt slut, ville bara gå och lägga mig men jag försökte ändå jobba, I'm good ;P Nu är jag hemma och kollar på OC, ska ringa pappa snart. Ska kanske gå till Ruddalen med honom och kolla på en fotollsmatch :) Behöver komma ut, var nästan inte ute någonting igår och nu är det ju såå fint väder så man bangar ju inte :D Nu ska jag återgå till OC , puss !

Kommentarer
Postat av: Frida

Heej! Nu har jag en blogg sen ett tad tillbaka :D kom och hälsa på ^^
nationella provet var svårt -.- fast det gick ändå ok tycker jag bara man tänkte lite..
nu ska jag sova, för det tycker mina föräldrar, jag kanske drömmer om dig i natt också, haha :p
Ses i morgon! //Frida (you know who..)

2008-05-07 @ 22:10:42
URL: http://fridaelisabeth3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0