Rosa väska från Bianco

Hej !

Nationella idag, det gick inte så bra..mer behöver jag inte säga :P haha Efter lunchen hade jag omprov i ljudteknik. Jag tyckte det gick bra såå förhoppningsvis får jag G :) Efter lunchen skulle vi egentligen jobba med pjäsarbetet men vi soofta istället :D
När jag kom hem satte jag på mig träningskläderna och gick en promenad runt my neighbourhood och sprang lite. Kom hem och gjorde situps, armhävningar och upphopp. Ska börja göra det nu varje dag hade jag tänkt :)
Ugly Betty och Desperate Housewifes kommer lite senare, ska kolla på det.

I den senaste frida-tidningen har dem lagt ut en bild på en rosa väska som jag tycker är suupersöt :) Fast jag skulle vilja ha den i svart men jag vet inte om den finns i den färgen :/  Så här ser den ut:

image128

Visst är den fin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0