Söndag

Heeellluu !

Vaknade vid halv tio idag. Ville inte sova bort hela dagen ! Gick ut med Melinda och solade vid halv elva. Jag tog med mig min bok och läste lite medan jag solade ryggen. Härligt ! Vi låg där i en och en halvtimme sen gick vi hem. Jag fortsatte att läsa min bok och vid tre så åt vi mat. Jag och Melinda gick upp på ängen igen vid halv fyra och låg och solade i en timme. Det är såå underbart att vara ute. Det är såå varmt och skönt :D När vi kom hem fortsatte jag att läsa min bok. Måste blir klar med den idag. Jag har läst över 100 sidor idag såå nu har jag bara 20 sidor kvar :) Den är på engelska så det går ju lite seegt men det känn skönt att den snart är slut !

Sen kom mamma hem från stan. Hon hade köpt  vattenmelon som vi åt och det var mums :) Tänkte ta mig en dusch nu och kanske plugga lite matte, har nationella på tisdag och jag är nervös !
Är fortfarande röd,  jag hoppas bara att det ska gå bort tills imorgon men det kommer det antagligen inte göra. Får väl se ut som en kräfta i skolan imorgon :P haha

Kram !

image120












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0