Thank god

Hej !

Oh my god säger jag bara ! Det har varit så himla jobbigt med bokrecensionen. Jag var nästan klar med den idag, det var bara små ord jag skulle kolla med läraren så jag frågade honom och han hjälpte mig men när jag kom hem såg jag att jag hade missat en massa ord ! Såå jag ringde runt och frågade en massa om de kunde hjälpa mig men alla sa olika saker, t ex Jonathan trodde att det skulle stavas på ett sätt medan Lotta trodde tvärtom så jag blev helt förvirrad ! Nu har jag ringt Annika och hon har hjälpt mig så jag hoppas att det är rätt nu :) Men tack alla som hjälpt mig, jag är väldigt tacksam :) såå nu är den nog klar, ska kolla igenom den en sista gång innan jag skickar iväg den så får jag hoppas på det bästa. Har verkligen slitit som ett djur så jag hoppas det har varit värt det ! Snart kommer Girlylicious ;)  Det är typ som PussyCat Dolls fast nu söker dem efter tre nya medlemmar som ska bilda en grupp så jag tänkte kolla på det.

Thank God att bokrecensionen är klar nu ! Det är det sista jag skriver om den haha !
Lägger upp en bild på den vita väskan lite senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0