Tila tequila

Heelluu !

Sitter här och äter popcorn :) Har inte gjort det på en vecka ! It's a looong time :P haha
Har precis sett på två avsnitt av: A shot at love med Tila tequila haha. Den är faktiskt rolig. Den går på MTV varje lördag klockan sju, ni kanske har sett den? Handlar om Tila Tequila. Hon vill hitta en pojkvän/flickvän, jaa hon är bisexuell så både tjejer och killar tävlar om henne och så händer det en massa saker, drama drama drama.. :P
Nu funderar jag på att kolla på en film fast jag vet inte vilken jag vill kolla på..hairspray hade jag velat se men vi har lånat ut den såå det går inte menmen vi får se vilken det blir. Jag sa att jag skulle lägga upp en bild på tunikan idag men jag gör det imorgon istället och det gäller också bilderna från festen, just so you know. Imorgon blir det plugg, måste det. Hade planerat att jag skulle plugga jätte mycket nu när vi var lediga men det har inte riktigt blivit såå.. så jag måste göra det imorgon ! Ska kanske jogga också :) Nej nu ska jag dra mig, hoppas alla haft en bra dag idag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0