Till Ruddalen med pappi

Haalloo !

Pappa kom upp till mig lite innan sju. Jag tog ut mammas cykel och pappa pumpade däcken. Har ju inte använt cykeln på ett år typ :P haha så det var lite konstigt att cykla men sköönt när håret blåste i vinden :) Jag vingla lite ibland haha men jag klarade det ! Vi cyklade till Ruddalen och kollade på matchen. Det var en massa människor som var där och spelade fotboll så det var kul :) Solen sken och vädret var underbart :D
När jag kom hem pluggade jag lite och sen klockan nio kollade jag på Top Model och åt flingor och macka. Nu sitter jag här och kollar på Sex and the city, det är faktiskt roligt ! Ska lägga mig snart, måste de annars kommer jag inte orkar gå upp i morgon ! Har varit trött hela veckan nu och mamma tjatar alltid på mig att jag ska lägga mig tidigare, det är jobbigt ! Hoppas alla haft en bra dag ute i solen ! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0