Tisdag

Godmorgon !

Känner mig helt död. Nu kunde jag ha legat i min sköna säng och sova, men jag måste gå på kören. Men jag kommer säkert piggna till snart, det brukar jag göra :) Jag har två pass idag efter att jag haft kören sen slutar vi vid 15.40 som vanligt fast jag har sånglektion också vid 12.00 Jag känner mig så osäker på vilken låt jag ska välja på inso-uppspelet som vi har på fredag inför klassen. Jag vill egentligen inte sjunga. Jag känner inte att jag sjungt någon låt som passar min röst. Jag har mest valt lite svåra låtar så jag vet inte vad jag ska göra, help me !

Jaa, dagen ser väl ut som den gjorde igår. Ska fortsätta med bokrecensionen och försöka få den klar idag ( vilket jag inte kommer hinna ) och kanske gå en promenad eller något. Sen kommer Gossig Girl idag klockan 20.00 och jag ska såklart se på den. Såg alla avsnitt i söndags och kom på hur bra det var ;P haha Det är lätt att glömma av serier när dem har långa uppehåll så det var bra att de visade dem igen så att man kunde få en liten reminder på allting som hänt :) Nu ska jag äta frukost, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0