Tisdag

Hallo !

Jag vet att jag inte skrivit någonting idag men jag har inte haft tid. Jag är såå stressad nu, det är så mycket som händer nu ( tror jag så det igår också ) och det är jobbigt.

Idag spelade jag och Claudia in med mupparna ( musikproducenterna ) Sunna glömde av att vi skulle ha det såå det var bara jag och Claudia. Vi hade skit kul :D Vi var inne i 5an i över två timmar och spelade in. Vi sjöng igenom den några gånger eller ganska många gånger för vi började skratta en massa när vi sköng haha det var fan kul. Mupparna var schyssta och roliga :) muppar och muppar..det var två killar från musikproduktionen men jag vet inte vad dem heter så det är enklast att kalla dem mupparna :P Vi sjöng Oh happy day och så sjöng en mupp med i studion haha och så lyssnade vi på det efteråt och det lät kul. Jaa vi hade skit kul som sagt :D :P

Efter att vi spelat in hade jag sånglektion, det gick väl sådär. Efter lunchen hade vi två pass då vi skulle jobba med våra pjäs. Sen satte jag mig i midisalen och fortsatte med min remix. Det gick bra men jag tror inte jag kommer hinna tills på fredag, need more time ! Får försöka sitta där imorgon och på torsdag också om det är ledigt.

Har inte joggat idag, har bara varit hemma och kollat på tv och pluggat matte. Nationella imorgon ! Jag är piss nervös ! Hoppas verkligen att det går bra ! Hoppas alla haft en bra dag ute i solen, vilket inte jag haft :( Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0