Torsdag

Halloo !

Hoppas alla sovit bra, det har jag gjort i alla fall :)

Nu har jag provat att ta diplinern på mig som jag köpte för ett tag sen. Jag har aldrig använt en flytande eyeliner förut så det var lite trixit att få det jämt men jag tycker det blev helt okej :P haha ! Det enda jag kan göra är ju att öva och öva och öva och hoppas att jag blir bättre på det :) Men visst är det lite svårt att få den pefekt? Eller det är kankse bara jag som tycker det hihi

Skola idag som vanligt. Vi ska ju ha idrott idag, men igår sa vissa att vi inte skulle ha det men det är lika bra att ta med sig kläder ändå, you never know. Om vi inte ska ha gympa så slutar vi vid 12 vilket skulle vara jätte skönt + att jag skulle kunna hinna vara med Mathilda också. Det var ett tag sen vi sågs och jag saknar henne :) Om vi träffas möts vi nog i stan och då tänkte jag passa på att kolla på Indiska om den vita väskan finns :)

Nu hinner jag inte skriva mer, ha en bra dag nu puss !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra dag :)

2008-05-22 @ 08:13:57
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0