Torsdag

Hallo !

Sheet vad dagen har gått fort ! Kanske inte så konstigt eftersom att jag vaknade vid tolv idag haha. Jag har kollat på alla andra avenyn avsnitt så nu ligger jag inte efter längre men kommer säkert göra det snart igen :P haha , sen har jag ätit pannkakor :) och läst min bok och duschat och varit inne på datorn. Det är typ i stort sett allt jag gjort idag. Det har inte varit fint väder idag, bara tråkigt och regnigt men jag hoppas det blir bättre väder imorgon :D

Sitter här i myskläder nu ( som jag gjort hela dagen ) och funderar på vad jag ska ha på mig på Claudias fest imorgon. Hon har maskerad tema och man ska vara något yrke och jag ska vara polis ;) Jag tänkte att jag kunde ha ett blått linne på mig, en slips och en kort kjol, handbojor och en pistol haha, what do you think ? Men det ordnar sig säkert :)

Vi var med i tidningen igår.. våran skola..eftersom att en kille blev skjuten och så under skoltid ! Det står både i metro och i punktse. Ni kanske har sett det.

image100


image101



Sedan stod det om Bill i metro. Att det kanske blir en konsert här i Sverige i höst och det hoppas jag verkligen att det blir :D <3 Såg han idag på en hemsida där han tackade alla fans för allt stöd dem gett han inför hans operation och så och han pratade helt vanligt och han var såå vacker <3


image102

Nu ska jag kolla på film, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0