Torsdag

Hallo !


Vi började med ensemble i skolan idag och jag ska sjunga lead och köra. Vi ( min grupp )  ska sjunga en låt som 3:orna gjort. Det ska bli kul !

Vi hade gympa idag då vi skulle springa så lång vi kunde/orkade på tolv minuter. Vi har gjort det en gång innan fast det var förra året så jag var lite nervös + att jag hade huvudvärk men det gick bra ändå. Jag sprang längre än vad jag gjorde förra året så jag är jättenöjd :) Men jag blev röd som en tomat efteråt och det var kanske inte så kul :P haha men sånt får man ta !


Har varit lika varmt idag som det var igår. Det känns lite konstigt tycker jag, det var ju inte så länge sen det snöade och nu helt plötsligt så är det sol ! Men det är härligt, nackdelen är att man lätt blir svettig och det är inte så mysigt :P Har varit hemma idag, mått lite sådär..känner mig fortfarande lite snurrig i huvudet. Det är såå typiskt nu när man vill vara ute i solen ! Jag vill ju sola min bleka kropp och få lite färg. Det är såå tråkigt att vara vit ! I waanna bee brown ! En browniie ;) Nej nu ska jag ta mig något att äta, puss !


Jag älskar detta nagellack<3

image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0