Torsdag

Hallo :D Kom precis hem från Frölunda Torg med mami. Är helt slut nu :P

Skolan gick väl bra. Vi slutade vid två idag, vi brukar annars gå till fyra så det var sköönt att komma ifrån tidigare ! Jag åkte in till stan och köpte min efterlängtade t-shirt. I loove it. Den är enkel och söt vilket passar mig perfekt ! Jag lägger upp en bild på den lite senare så får ni se :) Köpte också ett rosa nagellack på H&M sen satte jag mig på spårvagnen och åkte till Frölunda Torg för att möta mami.
Jag provade kjolen hon hade lagt undan till mig men jag gillade den inte alls... Det var lite synd för jag behöver / måste minst ha två nya kjolar nu till sommaren, men jag har inte hittat någon kjol än så länge men det är väl bara att leta tills man hittar någon. Jag vill också ha en liten väska, typ en sån rosa väska som jag visade er från Bianco fast i en annan färg men jag hittade ingen idag. Jag vet en affär i stan där dem har en massa väskor så jag ska nog åka dit till helgen och kolla :)
I Frölunda bjussa mami mig på örhängen :) Ett par ringar och sex små örhängen. Lägger upp en bild på dem också lite senare. Nu ska jag äta mat,är vråål hungrig, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0