Hammarkullsfestivalen och Näset

Haallloo !

Idag gick jag hemifrån vid klockan elva för att möta Julia och Nadia på marklandsgatan. Jag hoppade på deras buss och så åkte vi in till stan med den och bytte sedan till spårvagnen för att åka till Hammarkullen. Ni vet, det är hammarkullsfestival idag, det var därför vi åkte dit :D Det var sjukt mycket folk på spårvagnen och det var såå jävla varmt. Det har aldrig varit så varmt som det var idag ! Höll på att döö seriöst. Fick fläkta mig med en solfjäder hela tiden :P haha ! När vi kom dit var det hur mycket folk som helst. Vi gick runt och kollade på de olika stånden som de hade där. Man kunde köpa kläder, smycken, skor och väskor. Sen hade dem karuseller man kunde åka på och hjul man kunde spela på. Vi kollade också lite på paraden och sen gick vi och köpte  ungersk langos :D Det är såå gott, om ni inte ätit det gör det ! :) Träffade på Claudia och Maja en snabbis, de skulle också köpa langos hihi.

Sen åkte Vivi, jag, Nadia och Julia till stan. Jag tänkte jag skulle kolla på bikinisar men jag pallade inte det så jag och Nadia åkte hem till mig och Julia och Vivi skulle träffa någon en snabbis. Då var klockan runt tre. Sen vid fem träffades vi igen och tog bussen till Näset. Jag tog mitt första dopp ! :D Det var svin kallt men det blev varmare efter ett tag. Julia skulle egentligen inte bada men hon hoppade i ändå haha, my babyy is crazy ;) Nää men det var kul ! Vi tog bussen tillbaka vid sju. När jag kom hem hade jag huvudvärk, säkert druckit för lite vatten som vanligt..jag duschade, åt flingor och gick sedan och la mig. Vaknade för en halvtimme sedan typ och huvudvärken har fortfarande inte försvunnit men det är lite bättre i alla fall. Nu kommer lite bilder från dagen:



Folk väntar på att paraden ska sätta igång:



Julia :)


Paraden:



My babyy har skaffat lugg :)


Näset:



Här är Julia påväg att hämta en boll som några killar råkade kasta i, haha:


Nadia:


Påväg hem:



Nu ska jag äta jordgubbar, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0