Torsdag

Halloo !

Sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva på min recension som ska vara inlämnad imorgon. Det är jobbigt och jag pallar egentligen inte men det är det sista jag gör i svenskan och jag vill att det ska bli bra !

Igår var jag med min bäver : Anna ! Vi åkte till Slottsskogen för att sola men när vi kom dit ändrade vi oss och åkte tillbaka till mig och solade uppe på ängen där jag bor. Anledningen till att vi åkte tillbaka var att vi ville spela kort och vi hade ingen kortlek med oss såklart soo that's why.  Vi satte oss uppe på ängen som sagt och satt där och spelade kort. Jag vann hela tiden, Woohooo ! När vi var påväg hem matade vi änderna med muffins. Ni vet dem som blev så misslyckade, haha. De kom små änder och dem var värsta söta. Jag tog en massa bilder på dem, var tvungen, dem var ju såå gulliga hihi. Kan lägga upp bilder lite senare :) Vi kom hem och fixade käk, sen kollade vi på film - Förtrollad. Jaa jag vet, jag såg ju den i lördags med Maja och Lotta men Anna hade inte sett den och jag tycker den är är bra såå de gjorde inte så mycket. Sen gick vi upp till änderna igen och hade med oss resten av muffinsarna och lite bröd som vi gav till dem. Vi kom hem vid klockan nio och kollade på Girlilicious. Efter det åt vi varma mackor och kollade på Sex and the city :) Vi la oss vid halv tolv och vaknade nästa morgon av att väckarklockan ringde.

Jag hade satt klockan på halv sju. Vi skulle vara i skolan vid nio och sjunga igenom låtarna som vi skulle sjunga för alla studenterna och vid tio kom dem. Dem skrek och tjooade och hoppade runt och var glada och sjöng och aa ni kan ju tänka er själva. Sluta 3an liksom :D Men det var kul och jag blev lite avundsjuk på dem, faan vill också ta studenten ! Det verkar så kul, tjaa jag har ju bara två år tills dess haha. Nää men de var kul, sen åkte jag hem och började på min recension och den är fortfarande inte klar än. Nej nu måste jag fortsätta med recensionen, puss !


Anna Banana:


Änderna:


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0