Varma mackor

Hej !

Ny duschad och frässch, härligt är det :) Kollade lite i matteboken förrut, om saker som kan komma på provet, sen klockan åtta kollade jag på andra avenyn. Egentligen är det inte så bra, vet inte varför jag kollar :P Men nu är det bara några avsnitt kvar sen slutar det. Syrran säger att det ska komma en till säsong men palla det ! Jag tycker det är onödigt. Det räcker med 105 avsnitt !
När klockan blev nio kollade jag och mamma på sanningens ögonblick på 5an, har ni sett programmet? Man kan vinna pengar om man svarar ärligt på frågor. Frågorna kan vara helt sjuka haha men det är kul. Åt varma mackor som mamma hade fixat i ugnen också, det var såå himla gott <3 Ni borde verkligen testa det :D
De 20 sista sidorna i boken läser jag imorgon. Nu ska jag bara njuta av den sista ledigheten jag har innan skolan börjar, vilket är imorgon tyvär, but that's life !  Godnatt ♥


Det kanske inte ser såå gott ut men det är det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0