Väskan

Heellu !

Kollat på girlylicious nu, det var bra. Det som är lite konstigt är att de har blivit valda från jag vet inte hur många sökande ner till 15 stycken. Dem väljer ju dem så är bra på att dansa och sjunga men alla kan ju inte göra det. Vissa sjunger bättre än vad de dansar och tvärtom och jag trodde att man skulle vara bra på både och nu när man är såå nära målet, förstår ni vad jag menar? :P Såå de är lite konstigt tycker jag. Jag tycker de sjunger och dansar bra och så ser dem bra ut också, dem är nästan perfekta ! Undra hur dem ser ut utan smink haha ! Nej nu var jag taskig, de kanske är jättefina men ändå.. om man sminkar sig mycket varje dag och aldrig ser den personen utan smink så kan det ju kännas lite konstigt om han/hon skulle visa sig utan smink. Det var det jag menade :)
Jaja, nog pratat om det, här kommer bilden på väskan, vad tycks? :D



image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0