Fredag

Har precis målat mammas ansikte med vit färg. Hon ska nämligen på halloweenpartaj och hon ska vara spöke :) Hon ser jätterolig ut. Hon har på sig ett gammalt vitt lakan och så är hon vit i ansiktet + att hon har svarta ringar runt ögonen och svart läppstift hahaha. Min moster är också här och hon är dracula och varje gång jag kollar på henne blir jag rädd haha. Hon ser jätte läskig ut :O men det är ju bara bra :D Ju läskigare desto bättre, right?

Jag vill också gå på halloweenfest och klä ut mig till någon sexig sak ;) haha ! Men det verkar inte som att någon ska ha det.. :/  Jag och några kompisar pratade om det för några dagar sedan men jag tror inte att det blir av och det är värsta synd för jag vill verkligen ! Det skulle varit hur kul som helst. Jaja jag får la hitta på något annat istället..



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Nattapatta! :) <3

2008-11-17 @ 00:04:01
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Anna W :D<3

Men din kråka! skriv inlägg snart!!!!

2008-12-20 @ 13:23:39
Postat av: Maja

skriv lite oftare tycker jag :) <3

2009-01-12 @ 17:46:55
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0