Fredag

Idag är det fredag vilket innbär att det är HELG !! Det ska bli riktigt skönt. Hade ingen skola idag så jag har haft en låång sovmorgon och det behövde jag :) Vem behöver inte det liksom?

Var precis i Frölunda Torg för att hämta ut lite pengar på Nordea men det var 40 stycken före mig så jag sket i det. Så var det förra veckan också, fick stå där i över en timme..så jävla störande ! Jag har egentligen ett bankomatkort men det är något fel på det för när jag provade att ta ut pengar för ett tag sen så stod det att det inte funkade. Konstigt..jag får kolla upp det snart för så kan jag ju inte ha det !

Snart, om en halvtimme ska jag gå och klippa mig. Jag kommer inte ihåg när jag senast klippte mig..tror det var förra året (!) så det är på tiden att jag gör det nu. Jag vill inte klippa mig jättekort men jag måste ju ändå ta några centimeter eftersom att det var så länge sen sist jag klippte mig men det ska nog gå bra I hope. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0