Söndag

Fan, snart är helgen slut ! Helgerna går alltid så himla fort and I don't like it. Menmen helgen har ändå varit väldigt bra.

Det började med att jag klippte mig, jag tror han tog 4 centimeter ungefär, men det behövdes. Jag blev ganska nöjd eller ja i alla fall helt okej nöjd haha :P men det känns bra att jag gjort det. Om jag hade väntat längre hade mitt hår bara blivit ännu mer slitet vilket hade resulterat till att jag hade jag fått klippa ännu mer och det hade jag inte velat.

På fredagskvällen blev det grillkväll med tjejerna hemma hos Maja och Lotta, mys var det ! ,

och igår blev det en heldag på Liseberg med Melinda. Det blev hennes födelsedagspresent från mig. Hon fyller snart 16 år, min lillasyster, på onsdag om man ska vara exakt :) Vi hade jättekul. Vi åkte en massa grejer (tack vare Sunna som gav mig en massamassa biljetter som man kunde åka en valfri åkattraktion på, tack Sunna), vi brände upp en massa pengar också. Melinda vann några grejer medan jag inte vann någonting..eller jooo jag fick upp ett gosedjur när jag la i en femma på en sån där klogrej ni vet :P hehe. Sen käka vi mat där, jag köpte också sockervadd (mums) och lite godis + ett par örhängen. Jaa dem hade faktiskt en affär där man kunde köpa smycken och lite annat smått och gott.
Sen på kvällen så kom mamma också. Hon åkte sagoslottet med oss och det var mysigt..trångt men mysigt (föreställ er oss knö i en liten vagn, det såg säkert roligt ut men vi ville åka tillsammans :) , sen spelade vi lite och åt en våffla, yummie ! Jag och Melinda var på Liseberg i ungefär 7 timmar, det ni !
 
Påvägen hem gick jag av på Markland för att ta 3an till Maja och Lotta. Jag skulle hämta min väska (hade sovit över hos dem dagen innan) som jag inte hade orkat ta med mig till Liseberg. När jag väl var hemma hos dem kom dem med förslaget att vi kunde kolla på film och mysa så vi åkte hem till mig, köpte godis och kollade på Råttatouille :)

Jaa det där var min helg. Idag har jag bara tagit det lungt, målat naglarna, kollat på tv och ätit kinamat. Lite senare ska jag kanske kolla på någon film och äta godis, bara mysa :) Bilder från helgen kommer senare idag, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

myshelg! :)

2008-10-05 @ 18:17:50
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0