Onsdag

Idag började jag skolan 11.10 (i vanliga fall 10.10) så det blev en liten sovmorgon idag vilket passar mig utmärkt ! Gärna lite fler sådana tack hehe :)

Kanske ska börja med att skriva vad jag gjorde igår innan jag skriver om vad som hänt idag..

Igår så hade jag Aktivitetsdag i skolans idrottshall. Vi spelade brännboll och mötte andra klasser från skolan eller aa tre andra klasser, och två av dem klasserna som vi mötte satt i rullstol vilket resulterade att vi också fick sitta i rullstol ! Vi körde det förra året också och det var hur skoj som helst och det var det den här gången också ! Jag var värsta grym, gjorde två varvningar i rullstol såå I'm proud ! :D Nää men det var jätteskoj och jag skrattade jättemycket !
När vi var klara med brännbollen så åkte jag till Korsvägen för att möta upp Anna och sedan åkte vi till 4-gott för att köpa..ja you know..lite candy ;P sedan åkte vi hem till mig och soofta och kolla på film och myste :) By the way så har Anna piercat sig i naveln och hon passar skitbra i det, lite ovant bara att se henne i det men det var snyggt !

Idag så har jag varit i skolan (som vanligt). Efter skolan så kom Julia hem till mig. Vi har inte setts på evigheter så det var jättekul att träffa henne. Har saknat henne jättemycket ! Vi soofta och pratade om allt som hänt och så, sen gick vi till Willys och köpte lite gott och efter det gick vi tillbaka hem till mig och kolla på tv. Såå det har varit en ganska sooft dag idag med my babyy Julia <3

Nu är klockan halv tio och jag måste plugga matte, har läxa tills imorgon ! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0