Höstlov

Tjooo bloggen !

Sheet, det var ett tag sen jag skrev här nu men det är bara för att jag inte känt för det och för att det har varit ganska jobbigt nu på sista tiden..men nu är jag här igen, i alla fall för idag haha..nää men jag ska försöka skriva nu under lovet :) Höstlov nu juh :D Ska bli så himla skönt att komma bort från skolan nu i en vecka och bara ta det lungt och vara med kompisar !

Idag hade jag ingen skola så jag slutade igår :) Kom hem från stan för en stund sen. Jag åkte dit själv och strussa runt lite. Jaa ni hörde rätt, själv  :P Alla går ju i skolan idag såå jag tänkte "äsch shit the same jag åker till stan själv" och så blev det haha. Letade inte efter något speciellt men jag hittade ändå en halsduk och en ring :)




Min mysiga nya halsduk från H&M, 79 kr

 
       
  

Ringen, också från H&M 39 kr

(Jag provade ringen innan jag skulle köpa den och gissa vad som händer? Joo, ringen fastnade på mitt finger så jag kunde inte få av mig den (panik), jag försökte och försökte men det gick inte så det slutade med att jag sa "Hej, jag får inte av mig ringen men jag ska köpa den. Har du en sax jag kan låna så att jag kan klippa bort lappen?" xD såå typiskt mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0