Godbye alla goda saker

Jag vet att jag sagt tidgare att jag skulle sluta med godiset..men det har inte riktigt blivit så...men nu har jag verkligen bestämt mig, jag ska banimej sluta äta nu ! Idag är det sista dagen jag äter godis och imorgon börjar mitt nyttiga liv :P haha. Jag ska försöka äta mera frukter och ahh äta mer nyttigt helt enkelt..det är slut med hamburgare och pizzor, kakor och chips.. jag ska inte dricka läsk, MER och festisdrycker, slut med sådant med. Nu ska jag bara dricka vatten och Proviva. Sen får väl tiden avgöra hur länge jag orkar stå emot hehe.


Byebyee candy...och byebyee allt annat..


Kommentarer
Postat av: jens12

du är en kines

2008-09-15 @ 19:42:28
Postat av: Lotta

åh, godis!

2008-09-15 @ 20:37:05
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0