Lördag

Tjoohoo !

Idag har jag varit i stan med Julia och Nadia. Är aldrig i stan längre så jag kände att det var dags att gå dit :P haha. Jag letade inte efter något speciellt men köpte ändå en t-shirt, örhängen och en ring :) Kan lägga upp en bild på det lite senare (om jag nu hittar min sladd till kameran..) Nu sitter jag i mitt rum och tänker på hur stökigt det är här. Det ser inte riktigt klokt ut ! Allt ligger verkligen huller om buller så jag funderar på att städa mitt rum, verkligen göra det snyggt :D (så kanske jag kan hitta sladden till min kamera också och visa er vad jag köpt) Det var jätte längesen jag städade mitt rum, kan inte komma ihåg när jag hade det fint senast så det är väl på tiden att jag gör något åt saken eller vad säger ni? :P

Nu kan jag inte babbla mer, måste städa, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0