Städat klart

Nu har jag städat mitt rum :D ! Trodde faktiskt att det skulle ta längre tid men när man är såå snabb som jag är så gör det väl inte det ;) + att jag lyssnade på Tokio Hotel, så det hjälpte väl också :)

Sen hittade jag också en massa örhängen som jag totally hade glömt bort ! Har undrat läänge vart alla mina örhängen har försvunnit men nu är mysteriet löst haha så jag är jätteglad att jag hittade dem. Nu har jag 15 st par örhängen till att använda, sweeeeet ! Jag hittade också min sladd till kameran så bilder kommer lite senare men först ska jag göra mig en räkmacka, mamma har nämligen köpt räkor till mig, mumsss ♥



All the earrings I found (lite dålig bild men shit the same ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0