Torsdag

Hejsan Hoppsan !

Har inte bloggat så mycket på senaste tiden men jag har kommit fram till att jag bloggar när jag har tid och lust för det typ..så nu vet ni läget :P haha

Igår så var jag hemma hos Maja och Lotta. Hade pianolektion med Maja, hon ska nämligen lära mig att spela som ett proffs ;) hehe like herself. Så jag ska ta lektioner hos henne, det känns lite konstigt men det är kul. Hon är jättebra på att spela piano (Lotta du är också det) och jag vill kunna spela som dem (fast såå bra kommer jag nog aldrig bli) men kanske sådär hyfsat bra så att jag klarar av att spela låtar och så på piano :) Jag kan liksom grunderna och så men om jag ska spela en låt så har jag väldigt svårt för att byta mellan ackorden så jag ska bli bättre på det + lära mig fler ackord. Men det går framåt, Maja har redan lärt hur man tar ett G (på ett annat sätt än det jag redan kan) + att hon lärt mig hur man kan spela på ett annat sätt än vad jag gjort tidigare :) Såå det är en big change ;P

Sen kollade vi såklart på Idol, lite synd att dem bytt jury men den nya juryn verkar ändå okej. Ska lätt se på den idag med :) Och efter Idol kollade vi på Heroes, känns som att det var en evighet sen jag såg den sist. Det har ju varit ett jätte uppehåll på serien så jag har glömt av ganska mycket men jag kunde ändå hänga med, så jag var inte totally lost :P

Jaa det var lite om gårdagen..nu tänkte jag kolla om det har kommit upp ett nytt avsnitt på The Hills. Ska checka på hemsidan. Om det finns ett till avsnitt ska jag kolla på det innan Idol börjar, kram !

Kommentarer
Postat av: Maja

Just det :P du får komma i veckan någon gång?

2008-09-17 @ 11:44:50
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0